ACTORS ON ACTORS | PEŁNY WYWIAD

Jak wspominałem dostępna jest już pełna wersja wywiadu z marca, dla Variety "Actors on Actors", gdzie Dornan wraz z Michaelem Kelly (House of Cards) przeprowadzili ze sobą wywiad. Oboje opowiadali o swoich serialowych postaciach (Paulu Spectorze od Jamiego) i wyjaśniali jak trudno się w nie wcielić. Dowiecie się również jak Jamie przygotowywał się do roli czarnego charakteru. 

Dornan: Wszyscy w twoim serialu są cudowni. Jest ktoś kogo podziwiasz lub podziwiasz jego wybory/decyzje ?
Kelly: Ed Harris, tak myśle, tworzy wspaniałe rzeczy; on robi najciekawszą prace. Jest on negatywnym bohaterem lecz jest w nim coś takiego, że czasem musisz go polubić. Potrafi nic nie mówić a jednak tym samym pokazać, że jest obecny. Jest tym kim ja czasami chciałbym zostać to coś takiego ja te słowa "To te góry które widzę. Chce się na nie dostać" a jak z tobą ?
Dornan: Tak mam mnóstwo opcji do wybory. Dostałem angaż w "The Fall" gdy miałem 30 i jestem szczęśliwy, że miałem to 30 a nie na przykład 20 ponieważ wiele dostają dzieci właśnie z 20 na karku. Nie pracowałem dużo i nie miałem takiego doświadczenia miałem dużo predyspozycji do popełniania błędów. Więc podziwiam osoby które miały podobne problemy do mnie; Facet o którym moge mówić to na pewno Michael Fassbender który jest wspaniałym aktorem, lecz 10 lat temu nim oczywiście nie był. George Clooney, Anthony Hopkins, jest ta wiele ludzi którym przytrafiło się coś podobnego co mnie. Mam coś w rodzaju głebszego zrozumienia tych gości dziwne, ale podziwiam ich za to!
Kelly: Mam tak samo. Dla mnie były to zawsze lata dziecięcego początku.To włąśnie się działo w mojej 20.
Dornan: Pomyśl o tych rzeczach które robiłeś w swoje 20 urodziny.
Kelly: To było szalone, stary! JA, zwłaszcza, byłem idiotą.Grałem w zespole w Nowym Yourku, piłem, po prostu szał. Więc ciesze się, że ta się to potoczyło.


ZDJĘCIA
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar
Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz