INNE | RELACJA FANA ZE SPOTKANIA Z JAMIEM

Poniżej chciałbym wam przedstawić relacje pewnego mężczyzny o imieniu Anthony [twórca bloga Jamie Dornan Online],  którego marzenia w końcu się spełniły i poznał Jamiego. Anthony spotkał Dornana już po raz drugi tego roku, poniżej przedstawiam Wam oba te spotkania (pierwsze jest niżej).  

 Na planie "The Fall", Belfast, 10  Grudzień 2015, (By Anthony) 

Oto jest; moje drugie spotkanie z Jamiem, w ciągu jednego roku. Nie mogę uwierzyć, czekałem 5 lat aby się z nim spotkać, a teraz spotkałem go już dwa razy. 2015 to do tej pory najlepszy rok jaki mi się przydażył.  

To drugie spotkanie miało miejsce w grudniu w Belfast. Zarezerwowałem pierwszy lot jaki był (pierwszy w całym moim życiu) aby dotrzeć na plan kręcenia trzeciego sezonu "The Fall". Byłem niespokojny i zestresowany, przecież w ogóle nie było pewności, że go spotkam. Została mi tylko nadzieja. Widziałem go w czwartek rano po odczekaniu 2 godzin wraz z innymi fanami. Nie każdy aktor w czasie pory na lunch przychodzi aby spotkać fanów; więc dziękuje Jamie za to.

Był uśmiechnięty, zabawny i bardzo miły. Pozował do zdjęć z fanami, podpisał pare autografów i wtedy mnie rozpoznał. Nie przypuszczałem, że będzie zdolny to zrobić. Uśmiechnął się i uścisnął moją dłoń ponownie. Był tak kochany i pokorny jak zawsze. Był też strasznie zabawny, bo powiedział mi, że pachne dobrze i czysto. Niestety nie mieliśmy za dużo czasu aby porozmawiać, ale dałem mu list który mam nadzieję przeczyta. Dotknął mojego ramienia aby się pożegnać i podziękować za list. 

Te nowe spotkanie było krótkie, ale równie wspaniałe co te pierwsze. Zrobiliśmy sobie kilka zdjęć i poprosiłem go o podpisanie naszego selfie, podczas premiery. Bardzo piękne zdjęcie i autograf, za który zawsze będę wdzięczny. 
Naprawdę chciałbym go zobaczyć  w nowym 2016 roku i porozmawiać z nim o wiele dłużej! Mam tak wiele mu do opowiedzenia. 

Pięćdziesiąt Twarzy Greya, Londyńska Premiera, 12 Luty 2015, (By Anthony)



Pierwszą rzeczą jaką powinniście wiedzieć to to, że przez cały dzień byłem strasznie zestresowany. Nie wiedziałem jak mam odebrać swoje bilety o 18.00 gdy czerwony dywan zaczynał się o 17:30. Nie mogłem się jednak zniechęcać, w końcu czekałem na to spotkanie 4 lata. 
Nie będę wam streszczał całego procesu z czerwonym dywanem, numerkami i opaskami, ale udało mi się tam dotrzeć wcześnie rano, więc mogłem sobie wybrać idealne miejsce za barierkami [Tutaj opisywanie problemu z hotelem, które postanowiłem pominąć - Administator].

O 18:00 na czerwonym dywanie z obsady jeszcze nikt się nie pojawił. E.L. James pojawiła się jako pierwsza 0 18:15. Na moim bilecie było napisane, że w kinie muszę się znaleźć równo o 19:00. 45 minut mineło, aż wreszcie przybył James. Kiedy w końcu przyjechał zaczeła się prasa i zdjęcia. Zaczał iść w strone fanów gdzieś o 18:45. Zależało mi aby doszedł do mnie w czasie. Wolałem przegapić film niż spotkanie z nim. 

 Pierwsze spotkanie:
Gdy Jamie podszedł do mnie bliżej, zauważyłem jego ochroniarza i agenta który prosił go aby wrócił do prasy. Podpisał pare autografów aż wreszcie podszedł do mnie. Powiedziałem mu, że nazywam się Anthony ze strony na jego temat, jego reakcja na te słowa- bezcenna! 
Obdarzył mnie wielkim uśmiechem i podał mi swoją dłoń abym mógł ją uścisnąć. Byłem zdumiony i strasznie zaskoczony tym wszystkim. Był tak dobry względem mnie. Powiedział do mnie: "Miło cię poznać kolego!" i podziękował mi. Ciągle dziękowałem mu za selfie które tak trudno było zrobić; przez rozszalały tłum. Najpierw ja próbowałem go zrobić lecz fani przeciskający się utrudniali mi to, później jego agent lecz niestety mu też nie wychodziło. Na koniec Jamie zabrał mój telefon i na szczęście to jemu się udało zrobić nam zdjęcie. Podarowałem jemu agentowi nasz album który zrobiliśmy; jego agentem była strasznie miła kobieta.  Powiedziała mi, że do mnie wrócą lecz niestety teraz muszą iść.   

Tuż po tym jak dostałem swoje upragnione zdjęcie musieliśmy opuścić miejsca za barierkami i udać się do kina. Tak więc brakowało mi Sam, E.L. i Dakoty. Byłem tam jednak dla Jessiego więc byłem bardzo zadowolony. Później musieliśmy znaleźć wyjście, zostaliśmy poprowadzeni po szarym dywanie. Gdy przechodziliśmy udało mi się zauważyć jeszcze agentkę Jamiego, do której podszedłem i podziękowałem za jej życzliwość. 


Ponowne spotkanie:
Podczas rozmowy zapytała mnie czy abym nie chciał porozmawiać z Jamiem? Oczywiście, że się zgodziłem ! Podszedliśmy do ich ochroniarza i wyjaśniła mu, że prowadze strone i że jestem bezpieczny. A potem.. Jamie był przedemną, twarzą w twarz. Znów uśmiechnął się i uścisnął moją dłoń przed tym jak mnie przytulił. Pachniał niesamowicie, mój płaszcz przez całą noc pachniał jego zapachem. Przypomniał sobie, że mam 20 i powiedział, żebym szedł przez życie z podniesioną głową. Podziękował mi za moją ciężką prace na blogu, ponieważ wiedział, że będę miał masę pracy z premierą. 

Pominąłem niektóre części  aby zachować kilka prywatnych  momentów dla siebie, mam nadzieję, że zrozumiecie. Musiałem pójść do kina, więc niestety nie trwało to tak długo jak chciałem, jednak jestem strasznie prze szczęśliwy. Mam selfie, autograf, uścisnąłem mu dłoń 2 razy, przytuliłem go i udało mi się z nim porozmawiać. Był naprzeciwko mnie na prywatnym spotkaniu! Gdy siedziałem w kinie wciąż się trzęsłem. I przez całą premiere filmu ciągle odtwarzałem sobie nasze spotkanie. Ten dzień to najlepszy dzień mojego życia. Nigdy nie spodziewałem się, że coś takiego się stanie. Dziękuje mu bardzo za swoją dobroć i rzeczy które mi powiedział. Musimy spotkać się ponownie, chciałbym mu kolejny raz bardzo podziękować za to co dla mnie zrobił, i porozmawiać z nim o większej ilości rzeczy . Ale przynajmniej udało mi się doprowadzić do tej krótkiej rozmowy i powiedzieć mu jak bardzo go kocham. 
W końcu spotkałem Jamiego Dornana, po tylu latach i  nadal nie mogę w to uwierzyć. Mam nadzieję, że Laura [współautorka bloga] też go spotka. Marzenia się spełniają, teraz mogę wam to powiedzieć naprawde. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz