[WYWIAD] CIAK - PROMOCJA FSD!

http://jamiedornanpoland.blogspot.com/2017/01/wywiad-ciak-promocja-fsd.html
➥ SKANY I WYWIAD
Jamie pojawił się w lutowym wydaniu włoskiego magazynu Ciak. Oferuje on nowe zdjęcia z sesji promującej Ciemniejszą Stronę Greya, oraz nowy wywiad. Skany możecie zobaczyć w rozwinięciu posta.


Oto kilka przetłumaczonych przeze mnie cytatów:

“Relacja pomiędzy Christianem a Aną bardzo się zmieni w drugim filmie, zobaczycie. I muszę powiedzieć, że dla mnie i Dakoty, to było interesujące lawirować pomiędzy różnymi aspektami tych dwóch postaci.”


“Przestałem szukać plotek na swój temat w Google; więcej niż jedna mówiła o tym, iż nie będę robić sequeli ponieważ moja żona Amelia nie jest z tego zadowolona i, że mamy kryzys w swoim małżeństwie, gówno prawda!”


“Podczas negocjacji do roli Christiana Greya, myślałem o tym długo, czy zaakceptować rolę w którą byłbym zaangażowany przez 3 lata, i która zatrzasnęła by mnie w pułapkę. Ale w końcu zdecydowałem się wziąć tą role, ze względu na postać. Lepiej być zauważalnym na ulicy, niż być niewidzialnym, no nie?”


“Nie jestem zaciekawiony ani biczami, ani kajdankami, i nigdy nie byłem maniakiem kontroli. Moi znajomi nazywają mnie „Przyjemniaczkiem” ponieważ zawsze jestem miły.”


“W sequelach Grey się uczłowiecza, a seks jest delikatniejszy, ale zachowuje pasje. Tym razem można go nazwać wanilią.”


“Nikt nie zaoferował mi jeszcze komedii, a to byłoby dla mnie coś nowego, prawie jak wakacje.”


Na temat swojej roli: “Gdybym był malarzem, nie używałbym tylko żółtego, zielonego i niebieskiego, ale wszystkich kolorów z palety barw. Można zauważyć, że nie użyłbym żadnego koloru z pięćdziesięciu odcieni.”


“To byłaby obraza, gdybym to wymyślił, ale naprawdę pracowałem jako model od 2002 do kilku lat temu. To była praca jak każda inna, bez żadnych wakacji. No i poznałem interesujących ludzi, podróżowałem dookoła świata zarabiając dobre pieniądze. Kiedy masz 20 lat, nie możesz nie przyjąć takiej okazji. Prawda jest taka, że nie miałem bladego pojęcia o tym, co chce robić. I dopiero ostatnim czasem skoncentrowałem się na aktorstwie, i nie chce tracić więcej czasu. Ślub i zostanie ojcem dwóch dziewczynek, szybko przyśpieszyło mój proces dorastania.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz