[WYWIAD] Cine Premiere, Lux Woman, Femina

http://jamiedornanpoland.blogspot.com/2017/02/wywiad-cine-premiere-lux-woman-femina.html
➥KILKA NOWYCH WYWIADÓW
W związku z premierą Ciemniejszej Strony Greya, zostają udostępnione nowe wywiady przeprowadzone z Jamiem. Niestety wiele z nich są po prostu bardzo do siebie podobne. Więc poniżej możecie znaleźć kilka cytatów Jamiego, z trzech różnych wywiadów.

Cine Premiere:

Whiskey czy tequila?
Jamie: “Oba. Ale powiedziałbym whiskey.”

Zimno czy ciepło?
Jamie: “Myślę, że wole zimno.”

Jedwab czy futro?
Jamie: “Jedwab?”

Książka czy film?
Jamie: “Książka.”

50 Twarzy Greya czy Ciemniejsza Strona Greya?
Jamie: “Powiedziałbym, że CSG ponieważ jest to tu napisane.” (wskazuje na plakat promocyjny)

Wiązać czy być związanym?

Jamie: “Wiązać czy być związanym?  Nigdy nie byłem związany, więc chyba wiązać."


Lux Woman:

Jamie: “Bella Heathcote jest cudowna, wszyscy ją kochamy. To ona wprowadziła tajemniczość i mroczność w jej postać Leili, nawet sobie nie wyobrażałem, że w prawdziwym życiu jest taka słodka i zabawna.”

Jamie: “Kto był zabawny na planie? Najbardziej Dakota, później pierwszy asystent reżysera, Paul Barry, on jest po prostu niesamowity.


Femina:

Jamie o nagości: “Wiesz, zawsze czułem się komfortowo jeśli chodzi o moje ciało. Myślę, że Dakota również. Miłosne sceny nigdy nie były dla nas problemem.”

Jamie: “Oczywiście, że wole gdy ludzie mają mnie za atrakcyjnego, niż brzydkiego ale, musze przyznać, że uważanie mnie za symbol seksu bardzo mnie wkurza.”

Jamie: “Chciałbym, aby ludzie podziwiali mnie za moją prace aktorską, niżeli za mój wygląd zewnętrzny.”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz