[VISITORS] Heidi, Frances oraz Mary!

Udało mi się wczoraj zrozumieć, iż od czasu mojego postu o nowym albumie Millie (żony Jamiego) [LINK], nie napisałem, ani jednego postu o nowych piosenkach z Visitors które wychodzą co miesiąc. Dzisiaj postaram się dla Was naprawić ten fakt. ZAPRASZAM!


Jak już dobrze wiecie, album Amelii zwie się Visitors i zawiera 7 wzruszających utworów opowiadających historie siedmiu kobiet, od których pochodzą nazwy piosenek. W poście podlinkowanych powyżej mogliście znaleźć piosenkę Eve, która wyszła razem z odsłonięciem tajemnicy całego albumu. Od tego czasu zostały wydane 3 nowe utwory o nazwach: Heidi, Frances oraz Mary





Osobiście mnie jak zawsze Millie nie zawiodła, piosenki są niesamowite i nie mogę przestać ich słuchać. Mam nadzieję, że i Wam się spodobają i umilą czas oczekiwania kolejnej piosenki o nazwie Rebecca, która wyjść ma już w czerwcu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz