Leonard - piesek rodziny Dornan!

Bardzo dużo osób pyta się mnie o to, czy rodzina Dornan posiada jakiekolwiek zwierzę ? Szczerze muszę przyznać, że jeszcze miesiąc temu nie potrafiłbym odpowiedzieć na to pytanie, z dość prostego powodu, po prostu nigdzie nie udawało mi się odnaleźć tej informacji. Od niedawna posiadam kilka nowych zaufanych źródeł, dzięki którym na blogu będzie pojawiało się więcej postów ze sfery prywatnej naszej kochanej rodzinki. 
     
Wracając do tematu, udało mi się dowiedzieć, że rodzina Dornan posiada dwa potwierdzone psy - o jednym nie mam za dużej wiedzy, za to chciałbym wam dzisiaj przedstawić kilka informacji na temat drugiego. Zapraszam.

Według mojego źródła Leonard to pies którego Dornani posiadają prawdopodobnie od 2016 roku (wnioskowane jest to po tym, iż jego pierwsze zdjęcie pojawiło się właśnie w Listopadzie 2016r.). W jednym z wywiadów Millie, wspomniała o tym, iż czarny piesek jest podarunkiem dla swojej córki Dulcie, z okazji jej urodzin. 

Leonard 

Nie wiem jak wam, ale mnie osobiście piesek rozkochał w sobie od pierwszego zdjęcia. Wydaje się być strasznie towarzyski, co na pewno przypadło do gustu naszej 3-letniej księżniczce.

Leonard (w środku), wraz z dwoma innymi pieskami.
Zdjęcie pochodzi ze Stycznia 2017r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz