BLOG - AKTUALIZACJA STRON

Tak jak Wam obiecałem kilka postów temu, udało mi się zaktualizować stronę "Biografia" oraz stronę "Filmografia"

W sekcji "Biografia" dodałem cały rok 2016 (musicie się dobrze przyjrzeć , jeżeli chcecie go znaleźć), oraz informacje, iż każdy kolejny rok będzie dodawany na początku kolejnego roku, to jest gdy będziemy wiedzieć w 100 %, co Jamie robił w poprzednim. Wiem, to trochę skomplikowane ale mam nadzieję, że uda Wam się zrozumieć.


Wraz z tym, udało mi się dodać kilka nowych projektów do strony "Filmografia", a są to: "Untogether" (2017), "Nowe Oblicze Greya" (2018), "Robin Hood" (2018) oraz "My Dinner with Herve" (?). Każdy z nich - za wyjątkiem "Robin Hooda", którego scenariusz nie jest jeszcze znany - posiada opis fabuły


BIOGRAFIA - LINK

FILMOGRAFIA - LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz