BLOG - NOWY ASK.FM

Jak każdy z Was zapewne wie, od 2 lat - łącznie z blogiem - prowadziłem również aska, w serwisie społecznościowym ask.fm. W wyniku głupoty administratorów tego serwisu, moje konto zostało zablokowane. Według ludzi pracujących na stronie umieściłem zdjęcia zawierające elementy nagości (był to tylko i wyłącznie mały kadr z filmu "Ciemniejsza Strona Greya"). 

W związku z tym, że tego konta nie da się już odzyskać założyłem nowe, o nazwie @jamie_dornan_polska . Serdecznie zachęcam Was do odwiedzenia tego konta i zaobserwowania go, ponieważ pojawiają się tam newsy o których na blogu nawet nie wspominam. Nie obrażę się również, jeśli o coś mnie tam zapytacie (oczywiście w związanego z Jamiem lub jego rodziną). Dziękuje za poświęcenie swojego czasu na przeczytanie tej notki i zapraszam w późniejszym czasie na więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz