FOTOGRAMAS | Nowy wywiad z Jamiem + zdjęcie

Jamie pojawił się w lutowym numerze hiszpańskiego magazynu "Fotogramas". Artykuł z Jamiem posiada nowe zdjęcie, pochodzące z sesji promującej film "Nowe Oblicze Greya", stworzonej przez fotografa Nino Munoza!

Zdjęcie wraz ze skanem możecie zobaczyć poniżej. Umieszczam wam tam również 4 przetłumaczone wypowiedzi Jamiego. Piąta z nich mówi o jego miłości do Kim Basinger i nie jest niczym nowym.




“Po śmierci mojej mamy, gdy miałem 16 lat, przekładałem całe swoje emocje w muzykę. Miałem swój zespół z przyjacielem, "Sons of Jim". Tak, zanim zostałem modelem, byłem muzykiem. Niespodzianka!”

“Gram w rugby. Kiedy byłem dzieckiem, ciągle o nich myślałem. Ale po kilku złamaniach swoich kości, zacząłem myśleć dwa razy.”

“Na początku bardzo się wahałem, czy chcę przyjąć rolę która uwięziła by mnie na 3 czy 4 lata. Ostatecznie, zaakceptowałem ją, ze względu na możliwość zagrania nowej postaci. I lepiej być rozpoznawalnym na ulicach niż być niewidzialnym, prawda? Teraz trochę mnie zasmuca pożegnanie z nim, ale chcę również zobaczyć co przyniesie mi przyszłość.”

"Nie mam kajdanek i biczów. Jestem normalnym facetem. W rzeczywistości jestem bardziej komediantem. Chciałbym, aby kiedyś ktoś mi zaproponował udział w jednej z nich."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz