NOWY WYGLĄD STRONY

Pierwszy tydzień powrotu z wakacji, już za nami. W związku z tym, postanowiłem odświeżyć nieco szatę graficzną strony i pozbyć się wakacyjnego wyglądu. Starałem się aby design był jak najbardziej przejrzysty, także nie zmieniałem ustawienia postów, tak abyście nie musieli niczego szukać. Oczywiście jeszcze wszystko nie skończone, w najbliższym tygodniu zajmę się mniej istotnymi szczegółami, takimi jak zakładki (np. Filmografia), gdzie zmienię także kolorystykę.

WERSJA MOBILNA
Co do wersji mobilnej, ciągle nad nią pracuje. Jest ona już dostępna, staram się jedynie popracować nad nagłówkiem, który niestety jest ucięty w złym miejscu. Gdy tylko ten błąd naprawię, natychmiast Was o tym poinformuje.

Pamiętajcie, że jeżeli coś Wam nie pasuje, chcielibyście coś zmienić, lub po prostu gdy wygląd wam się nie spodoba, możecie mi o tym dać znać w komentarzach, a ja od razu się tym zajmę. Nie zapomnijcie również wpadać na nasze media społecznościowe - widoczne w nagłówku strony - gdzie nowości pojawiają się o wiele szybciej, niż na stronie. Pozdrawiam. 

Właściciel witryny
"Jamie Dornan Polska"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz