INSTAGRAM | PORTAL ZABLOKOWAŁ NASZE KONTO

Jak dobrze wiecie, od około roku prowadziłem konto na instagramie, na którym publikowałem nowości związane z naszym Jamiem. W związku z tym, iż Jamie brał udział w trylogii "Pięćdziesiąt twarzy Greya" udostępniałem tam również czasami kadry, które ukazywały trochę więcej ciała, lecz bez przesadnych aktów. Niestety według polityki prywatności portalu instagram (oraz anonimowemu zgłoszeniu), jeden z postów dotyczący filmu "Nowe oblicze Greya", który umieściłem kilka miesięcy temu, według mnie nie słusznie, naruszał zasady portalu, dlatego też został on przez ten portal usunięty

Osobiście powiedzmy, że rozumiem postępowanie administracji instagramu i nie miałbym żadnych obiekcji wobec tego, lecz niestety, od tego momentu, nie mogę zarządzać moim kontem, które teoretycznie istnieje. Po zalogowaniu się do portalu, wyświetlany zostaje poniższy komunikat, przy którym niestety opcja wciśnięcia przycisku "OK", wyświetla jedynie błąd i nie pozwala mi na dalszą ingerencję w moje konto. 




Jest mi niezmiernie przykro, ponieważ konto zgromadziło ponad 1000 obserwatorów, a w tym samą groomerkę Jamiego - Jamie Taylor oraz nie oszukujmy się, zabrało mi mnóstwo mojego czasu, który przeznaczałem na edytowanie i dodawanie materiałów.

Niestety wątpię w to, że uda mi się odzyskać konto lecz myślę nad założeniem nowego, o którym zapewne poinformuje Was w odpowiednim poście. Dziękuje jeżeli obserwowaliście mnie oraz mam nadzieję, że jeśli powstanie kolejne konto, to także zostanie ono przez Was odwiedzone

~ Patryk (właściciel DP) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz