MIESIĘCZNA PRZERWA NA BLOGU

Niestety dzisiaj przychodzę do Was z dość prywatną informacją, mianowicie na blogu przez miesiąc nie będą pojawiać się żadne nowe posty. Aby było jasne, blog NIE ZOSTAJE ZAWIESZONY, po prostu w związku z tym, iż aktualnie jestem w czwartej klasie technikum (klasa maturalna) w okresie 15 września 2019 - 14 października 2019 będę przebywał na zagranicznych praktykach, gdzie nie będę posiadał możliwości publikacji żadnych zdjęć czy newsów na bloga. 

Jeśli jednak podczas mojego pobytu w Portugalii znajdę chwilę czasu, nowości na temat Dornana postaram się wrzucić na twittera [LINK] czy też na naszą grupę na facebooku [LINK]. Dziękuje wszystkim za wyrozumiałość i mam nadzieję, że ponownie zobaczymy się w połowie października. :)  

2 komentarze :

  1. Taki młody, a taki ciekawy blog prowadzi. Dziękuję.
    Aldona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki młody, za chwilę 20 lat, pora umierać...
      A tak na serio, dziękuje za ciepłe słowa. Miło mi, że są osoby które czytają moje "wypociny". ;)

      Pozdrawiam.
      Patryk

      Usuń