INSTAGRAM | AMELIA NA WYCIECZCE WE FRANCJI

Dzisiejszego dnia - 30 stycznia 2020r. - Amelia na swoim instagramie podzieliła się z nami nowym zdjęciem, zrobionym w zeszłym tygodniu w Paryżu (Francja), a dokładnie w muzeum sztuki jakim jest Luwr. Millie udała się do miasta miłości w celach turystycznych jak i również wypoczynkowym. Na swoim koncie podzieliła się z nami kilkoma wspomnieniami z wyprawy, które możecie przeczytać poniżej.


Amelia na IG - "Tym razem w zeszłym tygodniu .. genialnie rześki, słoneczny Paryż! Popołudnie spędziłem w Luwrze, gdzie nie byłam, odkąd miałam 17 lat i byłam na wycieczce szkolnej. Byłam zakochana. To było idealne popołudnie. 💕 Uwielbiałem patrzeć na twarze i zastanawiać się, kim byli ci wszyscy ludzie. Jak wyglądało ich życie i jak ostatecznie tak naprawdę nic się nie zmienia ... Zaciekła miłość, smutek, tragedia i radość są podstawą tego, czego ludzie doświadczają od wieków. Jest w tym taki komfort.".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz