TIFF 2019 | NOWE PORTRETY Z FESTIWALU

Witajcie w pierwszym poście W NOWYM ROKU jakim jest 2020! Końcówka zeszłego roku zeszła mi niestety na moich praktykach w Portugalii oraz przygotowaniu do egzaminu zawodowego oraz matur, które już tuż tuż. Mimo tych wszystkich spraw postaram się aby nasza strona w obecnym roku za bardzo nie ucierpiała, lecz musicie mi czasami wybaczyć jeżeli na blogu przez kilka dni nie będzie się pojawiać żaden post. Dobrze wiecie, że nic nie przepadnie, a najnowsze informacje i tak pojawią się tutaj, tylko że z nieznacznym opóźnieniem.

W związku z nowym rokiem postanowiłem odświeżyć nieco szatę graficzną strony, zmieniłem nieco kolory, loga oraz nagłówek gdzie już nie występuje nagi Jamie, no bo ile można go takiego oglądać ^^. 

Po informacjach wstępnych związanych z blogiem, mam dla Was nowe materiały w postaci portretów Dornana, które zostały wykonane 8 września 2019 roku na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Toronto  dla magazynu Variety. Miłego przeglądania!






2 komentarze :

  1. :D wytrzymamy mam nadzieje Twoja nieobecnosc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie. Zostały mi tylko matury w maju i dodatkowo mam aktualnie ferie, więc w najbliższych dniach będę aż nadmiernie aktywny. Pozdrawiam!

      Usuń