INSTAGRAM - POSTY JAMIEGO (3/04/2020 - 1/05/2020)

Jakiś czas temu poinformowałem Was o fakcie, iż przez nudę, jaką Jamie odczuwa podczas izolacji z powodu epidemii koronawirusa, postanowił on reaktywować swoje konto na portalu społecznościowym jakim jest Instagram. Od czasu powrotu Jamiego na ten portal tj. 3 kwietnia 2020 roku, aktor wrzucił aż 12 zdjęć (w 11 postach), a liczba osób które on aktualnie obserwuje to 177

W dzisiejszym poście zebrałem dla Was wszystkie zdjęcia z instagrama Jamiego w kolejności od najnowszego do najstarszego. Zdaje sobie sprawę, że niektórzy z Was nie znają języka angielskiego, dlatego pod każdym zdjęciem został umieszczony także wpis Jamiego do danej fotografii, oczywiście przetłumaczony na nasz rodowity język.

1 maja 2020r. - "Przyjęcie urodzinowe dla jednej osoby."


26 kwietnia 2020r. - "Czuję się w porządku. Nie ma tu nic do oglądania. Idźcie dalej."

23 kwietnia 2020r. - "A myśleliście, że Rzym długo budowano."

 20 kwietnia 2020r. - "@run.for.heroes Dziękuje za nominację @conormacneill. Podobało mi się! #run5donate5nominate5"

17 kwietnia 2020r. - "Ten film ukaże się dziś na Apple, Amazon i wszystkich ciekawych miejscach. W przeciwieństwie do tytułu, tem film ma również środek. Zdobyłem nierealne doświadczenie, robiąc to z tymi epickimi ludźmi..."


13 kwietnia 2020 r. - "#SlowmotionMondays"

11 kwietnia 2020r. - "Możesz teraz możecie zobaczyć Trolls World Tour! @trolls Po delikatnej perswazji moje dzieci uważają, że jestem ich ulubionym trollem. #Trollsworldtour"
9 kwietnia 2020r. - "Jestem taki szczęśliwy, że zasadziłem to drzewo kilka tygodni temu."


9 kwietnia 2020 - "Piękno jest wszędzie"

4 kwietnia 2020r. - "KIEDY TO WSZYSTKO SIĘ SKOŃCZY, TE RZECZY BĘDĘ DOCENIAŁ BARDZIEJ... Ludzi którzy pracują w sektorze medycy. W ogóle wszystkich ludzi. Przytulanie moich przyjaciół. Granie w golfa. Słońce. Oglądanie rozgrywek golfa. Wiatru. Oglądanie rugby. Deszczu. Oglądanie piłki nożnej. Śniegu. Dobrej listy win. Oceanu. Podróży. Lanego Guinnessa (piwa z beczki). Restauracji. Pubów. Sklepów. Kin. Muzyki na żywo. Życia."
3 kwietnia 2020r. - "Samo-izolacja mnie do tego zmusiła"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz