GOLD DERBY - LIVE STREAM !

Kilka dni temu Jamie wziął udział w live chatcie dla Gold Derby. Odpowiadał on na pytania Daniela Montgomery'ego o "The Fall" i Paulu Spectorze. Daniel poprosił również aby Jamie odpowiedział na pytania niektórych fanów! Na stronie internetowej Gold Derby powstał artykuł na ten temat. Poniżej znajdziecie cytaty z wywiadu, parę screenów oraz pełną relacje z video.

Gold Derby artykuł:«Wiele ludzi twierdz, że chcesz się odciąć od tego charakteru, wręcz uciec? » mówi aktor Jamie Dornan o jego roli seryjnego zabójcy w serialu The Fall. » « Nie sądzę abym mógł uciec od niego. Żywie wielką sympatie do tej postaci! » Dornan gra Paula Spectora, zwykłego mieszkańca Northern Ireland który jest typowym zwykłym mężczyzną, lecz tak naprawde jest również seryjnym zabójcą. « Trudno gra się postać która uważa, że to co robi jest dobre a tak naprawde swoim zachowaniem jedynie krzywdzi innych, » Dornan przyznaje. Najtrudniejszy był jednak pierwszy sezon. « kiedy pierwszy raz zobaczyłem Spectora w skrypcie scenariusza przeraziłem się jego kryminalną manią... Jesteś z piękną aktorką której musisz robić te okropne rzeczy. Zawsze czułem się troche przytłoczony dlatego jak kończyłem zdjęcia do serialu od razu próbowałem to wyrzucić z mojej głowy. » Do zchwytania sprytnego Spectora przymierzyła się detektyw inspektor Stella Gibson (Gillian Anderson) « w pierwszym sezonie nie mamy żadnych sceny razem oprócz jednej ultonej, » mówi Dornan. On i Anderson nie kończą wspólnej ścieżki, pod koniec drugiej serii gdy Spector zostaje złapany przez policje widzimy emocjonując przesłychanie. « Myśle, że to jeden z najdłuższych momentów w historii brytyjskiej telewizjii. To było jakieś 12 czy 13 stron solidnego dialogu. Chyba 19 albo 20 minut, może więcej, to był długi czas.To był definitywnie mój najlepszy dzień kręcenia. »......

Oto niektóre odpowiedzi jakich udzielił na chacie: 
"Nasze życie jest spokojne, jestem tylko ja, moja żonia i nasza córka" - Jamie 
"Jestem wielkim fanem Gillian Andrson" - Jamie 
"Nie sądzę aby Paul kochał Sally Ann" - Jamie 
"Mam 40 minut drogi na plan Jadotville, a w drodze powrotnej rozmawiam z Allanem Cubittem" - Jamie 
"Próbuje się trzymać z dala od twittera, ale to tylko dlatego, że nie wiem czy to zdrowe" - Jamie


SCREENY

























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz