MAGIC RADIO - NOWY WYWIAD Z JAMIEM !

Niedawno, Jamie udzielił osobistego wywiadu do audycji śniadaniowej radia Magic Radio, gdzie opowiedział między innymi o jego nowych projektach filmowych. Pełen wywiad Jamiego, możecie usłyszeć na poniższym filmiku. Gdyby jednak ktoś z Was wolał skróconą wersje, przetłumaczyłem dla Was artykuł napisany przez FabukMagazine.


JAMIE DORNAN ZDRADZA INFORMACJE DOTYCZĄCE NOWEGO FILMU W AUDYCJI RADIOWEJ "MAGIC RADIO"
Aktor "Pięćdziesięciu Twarzy Greya", Jamie Dornan, powróci na wielki ekran w nowej roli już w 2018r, ale nadmienił swojemu bliskiemu przyjacielowi Ronanowi Keatingowi iż nie będzie on jeszcze w stroju superbohatera. 

Rozmawiając w śniadaniowej audycji Ronana w "Magic Radio", starał się nie ujawniać szczegółów dotyczących swojego nowego filmu. Dornan, "Mam zamiar zacząć coś pod koniec Listopada, ale nie jest to oficjalne, a więc nie wiem czy mogę o tym mówić."

Zaintrygowany tajemniczością aktora, Ronan starał się dopytać o jak najwięcej szczegółów, które mógł wyciągnąć. "To nie film Marvela ani DC Comic, jest to film oddalony o miliard od tego, i definitywnie nie będę też Jamsem Bondem, ale jest to coś czym jestem bardzo podekscytowany." 

 Gwiazda zespołu "The Boyzone", rozmawiała z Dornanem zaraz po jego pierwszej rundzie w profesjonalnym turnieju golfowym (Dunhill Links), gdzie starała się dowiedzieć o nowych projektach Jamesa. 

 Aktor był bardzo rozmowny na temat jego nadchodzącego telewizyjnego filmu "My Dinner with Herve", stworzonego przez stację HBO, gdzie obok niego gra również gwiazda "Gry o Tron", Peter Dinklage. "Jakieś sześć tygodni temu, zakończyłem prace nad filmem dla HBO, nazwanym "My Dinner with Herve" - genialnie dobrana obsada. Wyjść ma on gdzieś w Marcu na HBO, lecz ma się pojawić kinowa premiera w Wielkiej Brytanii i Irlandii, z czego jestem strasznie zadowolony." 


 Trzecia i zarazem ostania część kultowej trylogii "Pięćdziesiąt Twarzy Greya", czyli "Nowe Oblicze Greya" gdzie Dornan wciela się w postać miliardera Christiana Greya ma wyjść już w lutym. 

 Jamie zaskoczył sam siebie opowiadając Ronanowi, jak dobrze poszła mu ostania gra w golfa, "Musiałbyś mnie zobaczyć, jak spieprzałem dołki kilka lat temu, ale aktualnie coś kliknęło i czuje się bardzo dobrze. Poczułem się jak golfista przez jakieś 15 dołków." Gdy wywiad powoli zbliżał się już do końca, 

Keaton odkrył iż Jamie jest fanem jego śniadaniowej audycji i zapytał o jego ulubioną piosenkę stąd. "Jestem wielkim fanem 'Love Lifts Us Up Where We Belong'. Wiesz, słuchałem Cię pewnego dnia i nagle puściłeś ją w radiu. Jechałem przez Cotswold, ja i moja żona, puściłeś ją w radiu a ja po prostu zacząłem śpiewać."



Oczywiście przepraszam za każde błędy ortograficzne i językowe, ale nie zawsze udaje mi się wszystko wyłapać. 

3 komentarze :

  1. Fajny facet który ma ma do siebie dystans.Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Roza Panasiewicz15 października, 2017

    Mam nadzieję że film " My dinner with Herve" będzie hitem. Cenię sobie bardzo Petera Dinklage ( rewelacyjna rola w "Grze o tron") oraz Jamiego Dornana ( genialny w "The fall") i mam nadzieję że z tego duetu wyjdzie dobre kino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film " My Dinner with Herve" będzie ekranizacją telewizyjną, a nie kinową więc nie ma co liczyć na nie wiadomo jaki sukces, aczkolwiek myślę, że ta dwójka w filmie i tak będzie nieźle doceniona. 😊 Pozdrawiam.

      ~ Patryk (Właściciel Bloga)

      Usuń