POST INFORMACYJNY #RIPDONRICKLES

Niestety mam dziś dla was bardzo dla mnie ważną i smutną wiadomość. Nie dłużej niż rok temu umieściłem na tym blogu post o pierwszym spotkaniu Jamiego z jego wielkim idolem, i kimś bardzo ważnym w jego życiu - Donem Ricklesem (LINK). Jest mi niezmiernie przykro, że rok po tym muszę wam umieścić informacje iż, Don zmarł w swoim własnym domu w czwartek - 6 Kwietnia 2017, na niewydolność nerek.

Jamie wręcz kochał tego człowieka, a udowodnił to listem który wysłał do jednej z gazet aby pożegnać się z nim (list jest już w tłumaczeni i powinien pojawić się dziś wieczorem, a w ostateczności jutro). Śmierć tego wielkiego aktora i komika bardzo dotknęła Jamiego, jak i również mnie (udało mi się zobaczyć kilka jego filmów), miejmy nadzieję, że doczekał się zasłużonego spokoju.

Żegnaj Don.
Spoczywaj w pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz