NOWE OBLICZE GREYA - KADRY | ALBUM 1 - ŚLUB / WESELE

No i w końcu, po 5 miesiącach od premiery filmu "Nowe oblicze Greya", przychodzę do Was z kadrami pochodzącymi z całego filmu, na które trochę musieliście czekać. Kadry pojawiają się po takim czasie w związku z tym, iż osoba która je robiła (uprzedzam, nie byłem to ja), musiała trochę poświęcić na to czasu. Wyciąganie każdej sceny z filmu bądź co bądź, jest bardzo czasochłonne.

Po dłuższych zastanowieniach, postanowiłem, że zrobię z tych kadrów taką "mini-serię", podzieloną na kilkadziesiąt albumów z osobnymi scenami. Kadry nie zostaną wrzucone do jednego postu, ponieważ tak ogromna ilość zdjęć w jednym poście, mogła by przeciążyć całego bloga - mam nadzieję, że to rozumiecie.

Dzisiaj mam dla Was pierwszy post z tej serii, zawierający Album 1 - czyli scenę ślubu Christiana i Anastasii wraz z ich weselem. Możecie zobaczyć tutaj ich przysięgę małżeńską, pierwszy taniec, a nawet wyjazd w podróż poślubną.








































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz