UPADEK - NIEWIDZIANA SESJA PROMUJĄCA !

Dnia 19 Grudnia 2016r. oficjalnie zakończyła się emisja ostatniego sezonu brytyjskiego serialu Upadek (ang. The Fall) w Polsce. Serial cieszył się dużą oglądalnością i przychylnymi (nawet bardzo dobrymi) opiniami na temat fabuły, a przede wszystkim gry aktorskiej głównych postaci - w tym również Jamiego. Mimo to jego promocja według mnie była strasznie źle zorganizowana, przykładem może być niewidziana sesja zdjęciowa o której dzisiaj mowa.

Sesja - a właściwie sesje - jak do każdego sezonu zostały zrobione podczas zdjęć do serialu. Pierwsza z nich to zdjęcia które zostały wykorzystane przy takich pracach jak plakaty, i była to sesja którą widzieliśmy ponieważ udostępniłem ją tutaj na blogu (gdzieś w zeszłym roku). Druga zaś przynajmniej przeze mnie nie została nigdzie dostrzeżona i zawiera kilkanaście zdjęć, przedstawiających postać Paula Spectora (w tej roli oczywiście Jamie).

SESJA 1 



SESJA 2









Tak jak mówiłem, organizacja była straszna, ponieważ po co robić sesje zdjęciową która nigdzie nie zostanie wykorzystana, a odnalezienie jej jest strasznie kłopotliwe ? Nie rozumiem, nie popieram, ale cóż... Mam dla Was również mniejszy news, jest to okładka DVD, dla 3 sezonu która zostanie wydana już za niedługo za granicą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz