NOWA FORMA BLOGA - NOWY ADRES BLOGA !!!!!

Jak zapewne zauważyliście, udało mi się zmienić trochę wygląd bloga. Nie są to oczywiście większe zmiany, a jedynie dopracowanie szablonu i zmiana go z wersji jaką dodałem na początku wakacji.

Bardziej już rozległe zmiany, będą dotyczyć tematyki bloga. Jak dobrze wiecie, blog koncentrował się tylko i wyłącznie na Jamiem, co mam zamiar zmienić, ponieważ chciałbym zajmować się także innymi członkami rodziny Dornan, w tym np. Amelią. Posty od teraz będą poświęcane wszystkich członkom tej rodziny, lecz oczywiście z większym skupieniem na Jamesa, który najwięcej się udziela i o którym najczęściej dostajemy informacje.


Nie mam zamiaru udostępniać na stronie zdjęć córeczek Dornanów, chyba że są one zdjęciami publicznymi lub krążą już w sieci od jakiegoś czasu i każdy je widział. Najczęściej (jak na zdjęciu powyżej) twarze dziewczynek będę zamazywał.


Chciałbym również nadmienić iż zmieni się także adres bloga, który będzie o wiele łatwiejszy do zapamiętania i zapisania. Radzę go gdzieś zanotować, ponieważ od wtorku to tam blog będzie się znajdywał, a obecny adres wygaśnie!



NOWY ADRES BLOGA (DZIAŁAJĄCY OD WTORKU):
DORNAN-POLSKA.BLOGSPOT.COM



Dziękuje za wsparcie i mam nadzieję, że nowa odsłona bloga popchnie nas ku lepszemu. 

Pozdrawiam.
Patryk - Właściciel Bloga

1 komentarz :